Kandıra’da kurulması planlanan atık tesisi projesine karşı halkın direnişi sürüyor. Direnişin öne çıkan isimlerinden Adem Arı, bölgenin tarım ve turizm açısından önemine dikkat çekerek, “Bu projeyle tarım bitecek, turizm zarar görecek, su kaynaklarımız tehdit altında” dedi.
Arı, mücadeleyi kurumsal zemine taşımak için bir dernek kurduklarını, Ankara’da bakanlık yetkilileriyle bilimsel verilerle desteklenen bir çalıştay düzenlediklerini söyledi. Ancak devlet kurumlarında siyasi baskı hissettiklerini belirtti.
Direniş, Yeniden Refah Partisi’nin kongresine de taşındı. Kocaeli Milletvekili Mehmet Aşıla, Kandıra halkına destek vererek, “Bu projeye karşı elimizden geleni yapacağız” dedi.






