Ana Sayfa Arama Galeri Video
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir
Mavi Köşe

Selçuk İnan: “Maçı Kazanmak İstiyorduk, Eksiklerimizi Gördük”

Kocaelispor Teknik Direktörü Selçuk İnan, Kasımpaşa karşısında alınan 0-0’lık beraberliği değerlendirerek, maçı kazanmak istediklerini ancak girdikleri pozisyonları değerlendiremedikleri için sahadan 1 puanla ayrıldıklarını söyledi.

Kocaelispor Teknik Direktörü Selçuk İnan, Kasımpaşa karşısında alınan 0-0’lık beraberliği
Mavi Köşe



Kocaelispor Teknik Direktörü Selçuk İnan, Kasımpaşa karşısında alınan 0-0’lık beraberliği değerlendirerek, maçı kazanmak istediklerini ancak girdikleri pozisyonları değerlendiremedikleri için sahadan 1 puanla ayrıldıklarını söyledi.

Trendyol Süper Lig’in 15. haftasında Kocaelispor, sahasında Kasımpaşa’yı konuk etti. Zorlu mücadele golsüz eşitlikle tamamlanırken, karşılaşmanın ardından teknik direktör Selçuk İnan açıklamalarda bulundu.

“Mücadeleye İyi Başladık”

Rakibin deplasmanda etkili olduğuna dikkat çeken genç teknik adam, şunları söyledi:

“Kasımpaşa’nın özellikle deplasmanda etkili bir takım olduğunu biliyorduk. Buna rağmen maça mücadele anlamında iyi başladık. Ligin en çok koşan ve en fazla mücadele eden takımlarından biriyle oynadık. Böyle bir rakibe karşı işimizin kolay olmayacağını biliyorduk.”

Kocaelispor Teknik Direktörü Selçuk İnan, Kasımpaşa maçı sonrası değerlendirmelerde bulundu.

“Maçı Kazanmak İstiyorduk”

İnan, galibiyeti hedeflediklerini ancak bitiricilik sorunları nedeniyle bunun gerçekleşmediğini belirtti:

“Maçı kazanmak istiyorduk, oyuncularımız fazlasıyla mücadele etti. Fakat girdiğimiz pozisyonları neticelendiremeyince bir puanla yetinmek zorunda kaldık.”

“Eksiklerimizi Görme Açısından Önemli Bir Maçtı”

Kocaelispor Teknik Direktörü, özellikle hücum hattındaki eksiklerin daha net ortaya çıktığını söyledi:

“Eksiklerimizi görme açısından, özellikle ofansif anlamda bizim için önemli bir maç oldu. Ligin ne kadar zor olduğunu her röportajımda söylüyorum, bugün de bunu bir kez daha gördük.”

Kocaelispor Teknik Direktörü Selçuk İnan, Kasımpaşa maçı sonrası değerlendirmelerde bulundu.