Ana Sayfa Arama Galeri Video
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir
Mavi Köşe

Kandıra sahillerinden bayramda 39 ton atık toplandı

Kurban Bayramı boyunca binlerce ziyaretçiyi ağırlayan Kandıra sahillerinde, Büyükşehir Belediyesi ekipleri tarafından 39 ton atık toplandı.

Kurban Bayramı boyunca binlerce ziyaretçiyi ağırlayan Kandıra sahillerinde, Büyükşehir Belediyesi
Mavi Köşe



Kandıra sahillerinden 39 ton atık toplandı. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, yaz sezonunun başlamasıyla birlikte Kandıra sahillerinde temizlik ve bakım çalışmalarını yoğunlaştırdı. Kurban Bayramı boyunca binlerce ziyaretçiyi ağırlayan sahillerde ekipler yoğun mesai yaptı.

Kandıra sahillerinde yürütülen çalışmalar kapsamında Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı ekipleri, bayram süresince kumsal ve sahil alanlarında kapsamlı temizlik gerçekleştirdi. Yapılan çalışmalar sonucunda toplam 39 ton atık toplandı.

Kandıra sahillerinden bayramda 39 ton atık toplandı

Kandıra sahillerinden 39 ton atık toplandı

Kurban Bayramı tatilinde artan ziyaretçi yoğunluğuna rağmen sahillerde temizlik çalışmaları aralıksız sürdürüldü. Kumsallarda biriken atıklar toplanırken, yürüyüş yolları, ortak kullanım alanları ve yeşil bölgeler de detaylı şekilde temizlendi.

Ekipler gün boyunca sahillerde görev yaparken, bazı bölgelerde gece saatlerinde de temizlik çalışmalarına devam edildi. Böylece plajların temiz ve düzenli kalması sağlandı.

Kandıra sahillerinden bayramda 39 ton atık toplandı

Kandıra sahilleri yeni sezona hazırlanıyor

Temizlik çalışmalarının yanı sıra bakım ve onarım faaliyetleri de devam ediyor. Ekipler tarafından soyunma kabinleri, duş alanları, oturma grupları ve sahil donatıları elden geçiriliyor.

Kullanım nedeniyle yıpranan alanlarda gerekli bakım işlemleri yapılırken, vatandaşların ihtiyaç duyduğu noktalar da tek tek kontrol ediliyor. Yaz sezonunda yoğun kullanılan plajların eksiksiz şekilde hizmet vermesi hedefleniyor.

Kandıra sahillerinden bayramda 39 ton atık toplandı

Temiz çevre için yoğun mesai

Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı ekipleri yalnızca sahil şeridinde değil, çevredeki yeşil alanlarda da çalışmalarını sürdürüyor. Çim biçme, yabani ot temizliği, çevre düzenleme ve peyzaj çalışmalarıyla sahiller yaz sezonuna hazırlanıyor.

Özellikle hafta sonları binlerce ziyaretçiyi ağırlayan Kandıra sahillerinde, ekipler çevre temizliği konusunda yoğun mesai harcıyor.

Kandıra sahillerinden bayramda 39 ton atık toplandı

Yaz boyunca çalışmalar sürecek

Büyükşehir Belediyesi ekipleri, vatandaşların temiz ve konforlu bir ortamda vakit geçirebilmesi için sahil genelindeki çalışmalarına devam edecek. Temizlik, bakım ve çevre düzenleme faaliyetlerinin yaz sezonu boyunca aralıksız süreceği belirtildi.

Kandıra sahillerinden bayramda 39 ton atık toplandı

 

Kandıra sahillerinden bayramda 39 ton atık toplandı

 

Kandıra sahillerinden bayramda 39 ton atık toplandı

 

Kandıra sahillerinden bayramda 39 ton atık toplandı

Kandıra sahillerinden bayramda 39 ton atık toplandı

Kandıra sahillerinden bayramda 39 ton atık toplandı

Kandıra sahillerinden bayramda 39 ton atık toplandı